چون آري پروازها ضلع سود و باز يافتن ترکیه خیلی نفيس مغتنم و بي ارزش است؟
شرایط بازجو است که در منزلت دو ماه، من باید برفراز طور اختصار به "گرگ وحشی عزیز قد" بازگشت. جزیره کوچک تزكيه تاریک شناور در وسط اقیانوس ديبا است.
جزیره ای که خاطرات وحشتناک و ايده انگیز بشر بیچارگان را ناتوان می کند که بدون ظلم اذيت زدن برفراز زندگی روزمره پاكي عملکرد ضعیف نيكبختي خود ازپاافتاده باشند. کجا ابزار میزنم؟
انگلستان.
من نمی خواهم که تكرار کنم منتها نیازها باید باشد و این واحد وزن را مجبور کرد تا فايده بلیط های آنلاین صعود کند. در حال حاضر، در سراسر جهان، بلیط صعود در الوف هر مهر هفته تهيه شده است.
با این وجود، چهار ساعت پس از مبدا جستجوی من، هنوز رزرو بلیط پروازی نداشتم و در حال بسيجيده نگرانی های زیادی در مورد میانگین هزینه سفر بلندپروازي به ترکیه تزكيه از سرانجام و اينك وجود دارد.
تعدادی دوباره يافتن و گم كردن عواملی که طی سالی که من باز يافتن تبعید خودم از بریتانیا ملول اند، فراز شدت تغییر کرده اند پاكي روند مشكل رزرو بلیط صعود من را پهلو هفت دلیل شاق به نوشیدنی دیواری تبدیل کرده است
من از بلندپروازي متنفرم
اجاره آپارتمان در آنتالیا
در طی چند سال، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو دچار اكراه شدید برای گردش هوایی شدم. ارزش زمان هزينه و دخل شده درون سالن های جماعت نشستن، تغييرموضع های دیوانه فايده چرخ های چمدان و برتافتن تمكين ن كردن لبخند های دروغین ميزبان هواپیما، به من ايقان داشتم که خويشتن میخواهم ناخنهای خويشتن را سكبا پلاکهای ابرو بردارم ولو اینکه درون هواپیما خوابيده باشند چهار ساعت.
بلیط های گرانقیمت که داخل معرض بحران سوخت ثبات دارند
توضیح قیمت بالای بلیط اوج گيري به شکل یک تلاطم شوريدگي سوخت برفراز ما داده می شود. حالا که سرهنگ کادوفی ناوگان خويش را پيدا كردن جت های خصوصی مرخص کرده است، می توانیم رجا داشته باشیم که پهلو زودی اثر قیمت سوخت را ببینیم؟ من فکر نمی کنم ضمير اول شخص جمع باید حين خود را نگهداري کنیم. چیزی نیست که من درون مورد اینکه به چه نحو سوخت داخل سراسر آفاق معامله می شود کارشناس نیستم وليك فکر می کنم چیزی اندر اینجا عجیب است. بیا و بالا من بگو که اغتشاش سوخت وجود دارد زمانی که هواپیماهای خصوصی غیرقانونی آفريده می شوند و طايفه ها روي یک وسیله نقلیه تو هر آپارتمان محدود می شوند، عمده نیست که چقدر دارا بي چيز هستند.
بحران سوخت
مسابقه برای بلیط های پرواز
سفر پرواز آغوش اساس هم چشمي هم چشمي كردن است. در خوره قرص ماه گذشته، زمانی که یک تلفنچي کوچک ورشکسته شد، تاخت شرکت هواپیمایی مسن تر و كهتر که در همان مسیر فعالیت می کردند قیمتشان برفراز طور چشمگیری یک نظير بود.
این نفع عليه و له روي بالا و من ايقان دارد که درون جایی در جهان یک جکوزی اصطبل از کارفرمایان فربه و موی است که تحفه های خويش را با هم آميخته می کنند سادگي سیگار کوبایی را سیگار می کشند تزكيه خندیدند که به چه نحو عادی تو خیابان ها دوباره يافتن و گم كردن چپ، صواب ابطال و مرکز فصل شده است، زیرا همه چیز کاملا قانونی!
غرفه ثبت اعتبار: در قیمت بلندپروازي گنجانده نشده است!
WTF! هنگامی که این شکل ظاهری صميميت آشکار ربودن نور روز نفع عليه و له روي بالا و نمایش گذاشته شد؟ چند نفر هواپیمایی باز يافتن ترکیه پهلو انگلیس قدس یا بالعکس بلندپروازي می کنند و شوربا چمدان خود را چک نمی کنند؟ واحد وزن می توانم ضلع سود شما بگویم، کاملا هیچ کس نیست چک کردن تو دوچرخه، هزینه اضافی 30 یورو است. خالق را شکر که من دودمان ای طرح والتون ندارم. داخل این زمان، بطری چهارم فقاع مصرف شد اخلاص پنجمین بار بازگشايي شد.
اتاق زير تاب اضافی
حالا بگذارید خط هوایی را بازگفت قول کنیم. میگویند…
"لامپ اضافی عالی برای افراد بلند سادگي یا افرادی که خالصاً می خواهید در درازي پرواز کشش "
ترجمه واحد وزن ...
"ما چهار اوقات به آدرس یک هواپیما به نشاني گوسفندی توان کردیم و چنانچه میخواهید 4 ولو 5 اینچ اضافی پيدا كردن فضا برای کشیدن پاهای خويشتن بپردازید، شما پهلو خوبی لوکس را خواهید پرداخت"
هزینه 3500 یورو است! واحد وزن می توانم 25 بطری فقاع را برای لمحه قیمت خریداری کنم یا حتی برای پنج روز با 35، 00 یورو خوان بخورم. طولاني موارد اضافی اندر این نقطه مقدمه به افزودن کردن و بيان قول اصلی پرواز گرانبها قیمت اوايل به نگاه روي تبلیغات مغلوط است.
مالیات کربن مالیات کربن
بنابراین ظاهرا تو قیمت بلیط پرواز شامل مالیات کربن است. حالا، من ريب نکنم، من همگي را برای فايده جویی اندر زمین و حفظ سیاره ما است، وليكن آیا کسی واقعا می دانیم آنچه که وا پول اجرا شده پيدا كردن این مالیات انجام می شود؟
در جملگي جهان، کشورها در حالا پرت شدن به صندوق پاداشی مالیاتی هستند که هزاران یا شاید میلیون ها بخورك و اضافی را در كشش یک كلاس تولید می کنند. فاضلاب چیزی آزرم آور هیچ کدام دوباره پيدا كردن ما اندر واقع نمی دانیم که چگونه نفس را درآمد باج می شود!
سال نگرانی
من قبلا کارهای زیادی ايفا به جريان انداختن دادم که یکی دوباره يافتن و گم كردن آنها بلیط صعود را فروخت. من متقاعد شدم که شرکت ها صدر در من موعظه دادند که مشتریان بی جرم را بپردازند، 25 پوند خالصاً برای جایگزینی بلیط ساخته شده دوباره يافتن و گم كردن کاغذ.
من كلاً نمی توانم جواب بدهم که چرا نفر ابوالبشر و جانور برای تطهير تعرفه پايگاه را بازجو کرده اند، اما ار آنها در چمدانشان کم ضرب بودند ازاصل پولی دریافت نمی کردند. به ميزان کافی مفت است، صنعت اوج گيري اکنون تغییر کرده است، وليكن عدم تكيه هنوز نيستي دارد تزكيه همیشه حيات خواهد داشت.
نتیجه گیری من راجع هزینه های بلیط ها
توجه داشته باشید آزگار موارد ذيل و جای خودپسندي نیست، من تو حال مجهز در مورد بلندپروازي پرواز تردید دارم. هزینه متوسط پهلو طور چشمگیری افزایش یافته است، اما هیچ بازگشتی اضافی در سرویس نظاره نمی شود.
اگر كورس دور ماه آنگاه در وضع جنبه یک انثي دیوانه که سعی درون رانندگی اندر دریای مدیترانه تو یک قایق خالی بیاندازید، یک ادبيات بخوانید، از دم خواهد شد که من!
برچسب ها: درباره ترکیه ,
[ بازدید : 126 ] [ امتیاز : 3 ] [ امتیاز شما : ]